Så går det till

Här kan du läsa mer om avtalstid, finansieringslösningar och andra vanligt förekommande frågor.

Från start till mål – steg för steg

Vi vill erbjuda dig en helhetslösning, en lösning på dina behov, en lösning på de utmaningar du kan tänkas stå inför. Vi vill minimera överraskningar och oväntade nyheter längs resans gång – därför har vi här en steg för steg hur det går till – start till mål.

Tveka inte att kontakta oss för mer information.

ikon kompass som illustrerar en behovsanalys

Behovsanalys

en ikon som ska illustrera installationen av en varuautomat

Installation

varuautomat installation ikon som visar att automaten är redo och installationen klar

REDO

BEHOVSANALYS

Du har en tanke som oftast skapas utifrån ett behov eller en (eller flera) utmaningar som du eller din arbetsgivare står inför. Låt oss hjälpa er att definiera behovet för att kunna skräddarsy en lösning som passar er.

INSTALLATION

Beroende på typ av lösning och geografisk plats, anpassar vi lösningen för den mest optimala och effektiva installationen. Vi installerar på plats, med dig. Vi kan även förprogrammera, konfigurera och ställa in priser innan vi skeppar från vårt lager – det kallar vi “plug&play-lösning” – för dig att enbart sätta i kontakten. Är det med påfyllare inkopplat ser vi även till att denne är med vid installation, allt för att minimera onödig tids -och arbetsåtgång.

REDO

Automaten är på plats, betallösningen påkopplad och automaten är fylld med varor – nu är det bara att börja handla.

Vanliga frågor om varuautomater

Hur lång är avtalstiden?

Standard avtalstid är 48månader?

Ingår service för era lösningar?

Ja, fri service ingår alltid till våra varuautomater under hela avtalsperioden, så länge det är ett serviceärende kopplat till fabrikationsfel eller maskin -alt elektronikfel. Däremot ingår ej service kopplat till fel som uppstått pga oaktsamhet eller handhavande fel som resulterat i ett problem. Vänligen notera att våra kaffelösningar alltid kräver separat serviceavtal – läs mer om Kaffelösningen här!

Har ni SLA för era kunder?

Ja, vi har ett serviceavtal som specificerar vår inställelsetid kopplat till vilket typ av problem som uppstått

Fungerar Apple-Pay alternativt Swish som betallösning?

Ja, du kan betala med ApplePay, SamsungPay, PayPalPay, MobilePay, WeChatPay med mera. Självklart kan du även betala med Swish – dock behövs en Swish-koppling som du sätter upp med din bank.

Kan ni hjälpa med finansiering?

Ja, vi kan alltid erbjuda olika finansieringssätt – kontakta oss så reder vi ut de olika tillvägagångsätten

Vill du att vi ringer dig?

Skicka dina kontaktuppgifter så hör vi av oss direkt.