Behöver du hjälp?

Var bara lugn, vi hjälper dig.

Har du problem med en vara som fastnat eller behöver du annan hjälp?

Fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig!

OBS! Om din vara fastnat så debiteras du inte för köpet, reserverat belopp släpps inom ett dygn.

Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter

Vi kontaktar dig så fort vi kan.

Snabb felsök för påfyllare.

Innan du hör av dig – följ denna korta checklista för att bocka av dom vanligaste och enklaste åtgärderna, samt för att lokalisera den eventuella problematiken, dvs om det är maskinellt problem eller om det är kopplat till betallösningen.

Några snabblösningar kopplade till betallösningen (Nayax)

  1. Får igen kontakt med betallösningen – “Hard re-set” = dra ur kontakten, vänta 10sek.
  2. Betalningen går långsamt. Troligen är teckningen mindre bra = lyft ur antennen som sitter inne i skåpet.