Så förbättrade vi...
Bakgrund När Lensway behövde en lösning för att öka trivseln blev valet Impact Solution...
Impact Solution fick i uppdrag att leverera en vending machine med en unik Fantadesign inför biopremiären av nya Beetlejuice. En kundaktivering som ägde rum på Norrmalmstorg i Stockholm.
Tillsammans med Homage skapade vi en unik kundupplevelse i samband med eventet. I uppdraget ingick att ta fram en unik köpprocess, i detta fall genom nfc och särskilda mynt med förmonterade nfc-taggar som var programmerade mot varuautomaten. I aktiveringen samlade besökarna ihop mynt som därefter kunde användas som betalmedel till varuautomaten.
Syftet med samarbetet var att skapa en minnesvärd och interaktiv upplevelse som fångade besökarnas uppmärksamhet. Vår varuautomat blev inte bara en ren visuell upplevelse utan bidrog även till att ge besökarna en engagerande och smakfull upplevelse som bidrog till en komplett helhetsbild inför biopremiären.
Detta event är ett utmärkt exempel på hur kreativa lösningar kan förstärka ett varumärkes närvaro och skapa ett bestående intryck hos målgruppen.
Vill du veta mer eller själv funderar på att erbjuda varuautomater till ditt event – kontakta oss.
Bakgrund När Lensway behövde en lösning för att öka trivseln blev valet Impact Solution...
Att välja rätt varuautomat Att välja rätt varuautomat för din verksamhet är avgörande för...
Uppdraget – leverera varuautomat När den kända eventfirman Redgert Comms hörde av sig med...
Öka sponsorskapet med en varuautomat Impact Solution har tagit fram ett unikt sponsorskoncept som...
Pressmeddelande Barnfonden inleder unikt samarbete Impact Solution Malmö, 2024-03-18 – Impact Solution, en ledande...
Impact Solution får försäljningsuppdraget! Vi har nöjet att berätta att Impact Solution Scandinavia AB...
Nytt samarbete med VARSEGO skapar nya möjligheter Vi kan nu presentera vår senaste IMPACT...
Norsk Padel AS och Impact Solution skapar synergier. Nu är det klart, Impact Solution...